Alternativ trening it is

Hei dere.

Som nevnt har jeg hatt litt problemer med tunge bein etter Åpen Juniorlandslagssamling og den påfølgende Halddemarsjen i forbindelse med kretssamlinga i Alta. Men etter et par rolige dager med alternativ trening og et par runder med masasje ser beina ut til å være på rett vei igjen - så i dag tenker jeg det blir en klassisk rulleskiøkt. Hurra!

Thumbs up for alternativ trening - ikke for kvaliteten på bildet.

I går trente jeg der i mot noe jeg aldri har gjort før - kettlebells intervaller. Styrke, kondisjon og koordinasjon på en gang! Spennende, tungt og ikke minst gøy. Avsluttet økta med en halvtime i klorvann. Fantastisk avslappende og deilig - tror svømming er undervurdert både som alternativ kondisjonstrening og restutisjonstrening, jeg.

Nå venter en hel haug med lekser. Skolehverdagen er uten tvil i gang for fult! Vi blogges.

Kommentarer

  1. Hei! Jeg er også skiløper, og satser fullt på vintersesongen, det er ingenting jeg heller vil enn å gjøre det bra på ski. Jeg lurer på en ting: blir du aldri sliten av å kombinere MASSE trening, gode karakterer på skolen, sosialt liv og i tillegg restitusjon og ta vare på deg selv?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du.

      Det hender selvfølgelig at jeg blir sliten av kombinasjonen skole/ trening. Det er jo derfor jeg har valgt å ta VGS over 4 år. :-)

      Det sosiale nettverket mitt har jeg stortsett i klassen min eller i skigruppa så uten om skoletida og treningene er jeg ikke så sosial i hverdagen. Helgene er der i mot yppelig til å være sosial med venner og familie uten at det går ut over restitusjon.

      Ine

      Slett

Legg inn en kommentar